Facebook çıldırdı

Yorum bırakın

09/09/2014 tarafından electrocoder

facebook

Bugün akşam saatlerinde facebook.com’ dan gelen bir mail aldım. Mailde hesabımı sıfırlamam gerektiği yazıyordu.
Mail in kimden kısmına baktıgımda “password+krwqe23eea@facebookmail.com” adresinden gönderildiğini gördüm.
Mail bir şifre sıfırlama anahtarı içeriyordu ve
benim ile alakası olmayan bir bayan adına geliyordu. Biraz daha şüpheyle yaklaşıp mail in orjinaline baktığımda
mail başlığının “facebookmail.com” adresinden geldiğini gördüm. Bu facebook un kullandığı mail domaini idi.
Yani mail facebook dan geliyordu ama ilgili kişi ben değildim. Yinede şifre sıfırlama linkine tıklayarak adrese gittim.
Mail de gelen email adresini ve sıfırlama anahtarını girdim ve oturum açtım. Sayfanın hakkında bilgilerine ulaştığımda
TRABZON dan bir bayan sayfası olduğunu gördüm. Tabiiki bu durumda ben o kişinin facebook hesabını ele geçirmiş gibi oldum ama
konunun buraya gelmesi tamamen benimle alakası olmayan bir durumdu.
Facebook’un çıldırdığını bu deneyim ile sizlerede aktarmış oldum.

Şimdi ben ve sizler facebook a ne kadar güveniyoruz. Benim veya sizlerin de aynı durumu gelebileceğini unutmayalım ve
facebook a daha az güvenelim.

Bir Cevap Yazın

