tamtakas’ ı bitirmek için çalışıyoruz. Diğer ilan sitelerini inceliyoruz.

Yorum bırakın

07/12/2013 tarafından electrocoder

Selamlar. Malum bu aralar çok yoğun bir biçimde çalışıyoruz. Çalışırken bazen sektördeki muadil/rakipleri incelemek yerinde oluyor. Onların eksiklerini görüp hatalarını yapmamak için çalışıyoruz. Google’ da “ilan siteleri” aramalarım sonunda buldugum bir site dikkatimi çekti. Baştan açık yüreklilikle söylemek istiyorum amacım fitne, fesat sokmak, yerden yere vurmak değildir. Sadece onların hatalarını bizde yapmasak iyi olur diye düşünüyorum. Bu yazı da kendime not niteliğindedir.

İlan siteleri aramalarımda bulduğum site ismi “ilan.com.tr”. Adı güzel kendi güzel ilan sitesini incelemeye başladığımda ilk intiba iyi idi. Ama “webrazzi” makalelerinden birini okuduğumda tüm fikrim değişti. Makalenin altındaki yorumları okuduğumda bir de kendim denemek istedim. Makale tarihinden 1 yıl geçtiği içinde hataların düzelmiş olduğunu düşünerek incelemeye başladım.

Bulduğum hataları maddeler halinde ve resimli olarak sıralamak istiyorum…

  • 1
  • Ana sayfadaki arama kutusuna 2 karakterli bir kelime girdigimde çıkan uyarı mesajındaki kelime hatası : “Aramınızı lütfen 3 karakterden daha uzun bir şekilde yapınız.”
  • 22 harf ile arama yapamazsın deniliyor ama kategori ağacında sonuçlar listeleniyor.

 

  • 3Kategori ağacındaki arama sonuçlarına tıkladığımda “Bu kategoride ilan bulunamamıştır.” mesajı alıyorum. İlan yoksa neden ağaçta gösteriliyor.
  • Yükle Video Yğkle” ne demek anlamadım.
  • 4

 

  • “paylaşoyor veya Youtube” burayıda anlamadım. Ne demek istenmiş acaba. 4

 

  • Resim herşeyi anlatıyor aslında! 5

 

 

  • “Sepete ekle” dediğimde link “shopping-cart.html”  olarak açılıyor. “alisveris-sepetim” olsa daha iyi olurdu.
  • 6

 

  • “Harita Bulunamamıştır.” mesajının sayfanın en üstünde ne işi var?7

 

  • Bu ne? 8

 

 

 

  • “İletişim” sayfasındaki “CEM COŞKUN” kimdir. 9

Daha fazla devam etmek istemiyorum. Kurcaladıkça çıkıyor çünkü.  Allah bizi böyle hatalardan muhafaza etsin.

 

Not : tamtakas.com’ da bu tür halar görürseniz haber verin ha!!!

Bir Cevap Yazın

