s3alalim.com sitesi tarafından dolandırıldım.

1

29/07/2013 tarafından electrocoder

s3alalim.com sitesi aracılıgıyla almış olduğum telefon HEPSİ MEDİKAL Öner KARAKURT ismi ile tarafıma gönderildi. Ürünü kapıda ödeme sistemi ile satın aldım. Aldığım ürün ilanda belirtilenden farklı ve sahte çıktı. Kendisinden şikayetçiyim. 199TL dolandırıldım.

Firma ile iletişime geçemiyorum. Telefonlara cevap vermiyorlar.

 

Konunun peşini bırakmıyacağım. Savcılıga suç duyurusunda bulunuyorum.

One thought on “s3alalim.com sitesi tarafından dolandırıldım.

  1. aynen bende savcılığa verdim s3alalim.comu

    Beğen

Bir Cevap Yazın

