Google Play Android Market – Ücretli uygulama satın almak, Ücretli uygulama satamamak!

Yorum bırakın

27/02/2013 tarafından electrocoder

Google Play Android Market – Ücretli uygulama satın almak, Ücretli uygulama satamamak!

AndroidMoney

Google Türkiye temsilcilerinin bu problem üzerinde yeteri kadar çalışmadığını düşünüyorum! Zaten aksini düşündüğümde kendimi kandırılıyor hissine kapılıyorum. Google Türkiye çalışanlarından birisinin bu blogu okuyacağını ve sorunu çözeceğini umarak yazmaya devam ediyorum.

 

Biz nasıl bir ülkeyiz ki bilişim sektöründe bu kadar çok paranın dönmesine seyirci kalıyoruz. Seyirci kalıyoruz diyorum çünkü Türk android uygulama geliştiricileri yazdıkları uygulamaları market üzerinde satamıyorlar. Sebebini bilmiyorum. Ama google ile Türkiye Cumhuriyeti Devleti arasında bir anlaşmazlık olduğu kesin.

 

Binlerce milyonlarca dolar yurt dışına gidiyor ve neden devletimiz bizim haklarımızı korumuyor?

AndroidMoney

Peki Türkiyede yaşayan android uygulama geliştiricileri ücretli uygulama yazıp, yeni projelerine finansman sağlamak, emeklerinin karşılığını almak için ne yapıyorlar?

 

Yurtdışında yaşayan  tanıklarına ait google checkout hesabı, vergi numaraları ve banka hesap numaraları ile google a ben Türkiyede degilim! Ben zaten sizdenim! diyerek kendilerine ait olmayan hesaplar üzerinden uygulama satıyorlar.

android-money01-154x180

Google bize bunu neden yapıyorsun?

 

Biz seni Türkiyede birinci arama motoru yapmadık mı?

Biz seni internet açılış sayfamız yapmadık mı?

Biz seni ve mobil teknolojilerini yakından takip etmedik mi?

Biz sana para kazandırmadık mı?

Biz seni internet kadar sevmedik mi?

 

Google sen bizi neden sevmiyorsun?

Bir Cevap Yazın

