Pardus Windows Ubuntu Üçlüsü

Yorum bırakın

10/12/2011 tarafından electrocoder

Pardus – Windows ve Ubuntuyu aynı pc de çalıştırmak mümkünmüydü acaba???

diye düşünürken üçünüde aynı bilgisayarda çalıştırmayı başardım. İlk önce windows kurulumunu yaptım. Notebook da lisanslı Vista kullanıyorum. Vistanın kurulumu bittikten sonra Pardus 2011 DVD sini takıp Pardus’ un kurulumunu yaptım. Buda kesmedi tabiiki beni hemen ardından sistemi iyice test ettim ve Pardus ile Windows un kararlı çalıştığını gördüm. Boot manager olarak Pardus kurulmuştu artık. Ardından Ubuntu 11.04 DVD sini güzelim DVD me yerleştirdim ve Ubuntu kurulumunu yaptım. Sonunda oda bitti. Allah’ tan daha ne isteyeyim. Ubuntu’ nun Boot manageri sisteme yerleşmişti ve diğer işletim sistemlerini sorunsuz tanımıştı. Şu an harddiskimde 4 adet bölüm mevcut ve 3 ünde işletim sistemi kurulu 1 bölümde dataların olduğu bölüm. İşte sonuç:)
pardus-windows-ubuntu

Bir Cevap Yazın

