Pardus 2011 KMail ve Hotmail Ayarları

Yorum bırakın

10/12/2011 tarafından electrocoder

Pardus kullanmaya çalıştığımı her zaman dile getirmişimdir. Milli işletim sistemimiz olarak her zaman PARDUS’ u methetmişimdir çevremdekilere. Hatta Windows kullanamayan yani PC bilgileri düşük arkadaşlarıma bile zorla PARDUS kullanmaları konusunda telkinlerde bulunmuşumdur hep. Bunu belkide (acıdan zevk almak) mazoşist’ lik olarakda düşünebilirsiniz ama PARDUS’ un hep gönüllü reklamını yaptım bugüne kadar.

Finallerin ardından atmayı düşündüğüm format’ ı bütünlemelerin hemen bitiminde atmak nasip oldu. Biraz geç oldu ama olsun iyide olsu. Lisanslı Vista’ m ile ortak çalışacak bir linux sürümü düşündüm önce. Neden PARDUS’ umdan vazgeçeyimki dedim kendi kendime. Ve mutlu son. Vista ve Pardus kardeşçe çalışıyor makinamda.

Mail mi? İşte orada yine bir ikilem var. Thunderbird’ mü kurmalıydım yoksa KMail ile devam mı etmeliydim. Thunderbird ün kazıgını daha önce serverdaki maillerimi sildiği için yemiştim aslında (ayarları yaparak bunu önlemek mümkün) ama KMail hazır geliyordu bir kere Pardus ile. KMAIL kullanmaya kara kıldım. En iyi yol bildiğin yoldur felsefesiyle daha önceki tecrübelerimi kullanarak KMAIL kurdum. Aman ALLAH’ ım oda ne. Mail alamıyorum. Hemen imdat firenini çekip GOOGLE amacama sordum. Ben nerede hata yapıyorum diye. Sonunda hallettim tabii. Halledemesem acırdım kendime. Özgüvenim kaybolurdu herhalde. Hem kendime hem Pardusa karşı mahçup olurdum.

İşte yapılması gereken ayarlar. Bu şekilde yapın ve sorununuz kalmasın:)

Gelen server ayarlarını;

pop3.live.com

xxx@hotmail.comxxx@hotmail.com

şifre=şifreniz

port=995

demeniz posta almanızı sağlayacaktır. Ama gidenler için hala sorun devam ediyor.

Giden server ayarlarını ise;

şifreleme=ssl

kimlik sınama=düz metin

smtp.live.com

port=587

şifreleme=Tls

doğrulama gerekiyor=evet

giriş= xxx@hotmail.comxxx@hotmail.com

şifre=şifreniz

olarak girdiginizde sorununuz çözülecektir. İyi çalışmalar…

Bir Cevap Yazın

